De Kiwanis Rally is al meerdere jaren een succesvol fundraising project. De organisatie van deze Rally, waar meer dan 100 equipes aan deelnemen, is een coproductie tussen Kiwanisclub Tilburg en haar zusterclub Kiwanis Hooge Santleij

Alles voor het goede doel
De organisatie doet er natuurlijk alles aan om elk jaar weer een fantastische route uit te zetten. Een route die door het Brabantse landschap voert, waarbij hier en daar misschien wat provinciegrenzen worden overschreden. Hoewel iedereen de Rally natuurlijk winnend wil afsluiten, gaat het de organisatie er vooral om de deelnemers een fijne, ontspannen dag te bezorgen. Een dag waarop iedereen in goed gezelschap kan genieten van de prachtige omgeving en diverse culinaire verrassingen. Met als voornaamste doel om de opbrengst van vorige jaren te overtreffen.

De opbrengst gaat naar goede doelen die zich, net als Kiwanis, inzetten voor het welzijn van kinderen in de regio. Denk hierbij aan de Johan Stekelenburg Stichting, Make your wish Foundation, Stichting Gijsje Eigenwijsje en Stichting Jarige Job.

Er zijn diverse categorieën deelnemers. De ‘klassieke’ auto’s rijden voorop, gevolgd door een peloton cabrio’s, exclusieve auto’s en de groeiende groep elektrische- en hybride voertuigen. Deze laatste categorie krijgt natuurlijk extra aandacht.

Meer info?
Voor meer actuele informatie over de rally kunt u terecht op de website.